Chingeliding

Yesbox mina vänner, ännu en vecka är över av detta sommarlov.
Och en härlig bakissöndag har det varit också, långdragen bakiskänsla dessutom -.-
Blev en lite crazy natt med grabbarna, sängdags blev det iallafall inte förrän klockan sju!
Så ska det vara, festa på så länge man orkar. Helt klart godkänd kväll.
Sprit, vindrinkar, öl, nakendusch, helkroppsrakning, shake all night long & massa skitsnack såklart.
Trevligt trevligt trevligt.

Dock står jag just nu i valet och kvalet: Åka till Göteborg med pojkvän eller stanna hemma och parta
med bästa vän? Därtill ska man lägga till att man är utan pengar. Visst, komma bort från linköping
skulle ju inte sitta helt fel. Sola och bada i havet hela dagarna, gött. Har tills imorn att bestämma mej.
Tycker det är så fruktansvärt piss att behöva välja mellan pojkvän och bästa vännerna,
när det väl händer så att säga.Men båda parterna är förstående och är kvar oavsett vad man väljer,
annars hade dom ju inte vart något att hänga i julgranen va (;

HejHopp, nu ska jag sova hörrni. Så jag tycker att vi ses imorn, chingeling!
Höll ju på att glömma, jag cyklade idag för första gången på hundra år..
Snacka om att jag var livrädd, cykla </3

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0