Måndag 19 juli

Godmorgon vänner små.
Idag blev man väckt klockan 09.00, hur underbart som helst.
Precis lika trevligt vid frukostbordet som övriga mornar... hehe.
Hittills idag så har jag hunnit dammsuga och skura rummet och plockat ordning på allt.
Nu återstår bara dusch och lite mer packande, sen far jag hem till mami.
Vad som händer sen återstår att se, fortfarande inte bestämt mej!!!
Känner lite smått panik, fast ändå inte. Väskan är redan så gott som färdigpackad.
Åh, om jag är riktig snabb så hinner jag även fixa musik till mp3n. Bingo.

Så ha en bra dag så får vi se vad som händer ;)
P U S S


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Hallojsan!

Allt bra med dig? :)

2010-07-24 @ 00:14:05
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0