Måndag 14 juni

Japp, tänkte uppdatera lite här. Men bara lite kort.
Idag var det första jobbdagen, blev ju inte så mycket jobbande men det funkade. 
Började ett,kom hem sex, blev sugen på måndagsklubben, taggade ett par min, tappade suget, bytte om till mjukiskläder, bäddade ner mej i stora mjuka sängen, pojkvän ringer och vill ha tag i busskort = jag måste stressa som fan till bajsbuss för att hinna åka in till stan. Men snäller som han är så hade han sparat
en halv kall latte och en bit kladdkaka. Sen hem hit utan pojkis, bädda ner sej och glo på film.
OCH finns det nått värre än o sova själv i ett hus där det spökar? Nej :(

Yes, och imorn så börjar vi jobba sent. Ska filma en fotbollsmatch, kan ju va kul o så.
Ska banne mej klä på mej vinterjacka och uggs!

Juste, har ju även hunnit sluta skolan. Tvåan iallafall. Även hel heeeel del studentfirande.
Nämn ordet student eller "var är mössorna" så blir det en rak höger.
Men det har varit muchas trevligt rakt igenom.

Nu ska jag kolla vidare på min film. Ha det!

P U S S


Lägger in en gammal favvo bara för att den är sjukt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0