Söndag 6 juni

Söndag igen då, fast utan ångest! Helt sjukt, blev klar med det sista i torsdags.
Blev att ha seminariet själv för Chrille med sara som lyssnare. Gick helt okej.
Känslan efter gick inte att beskriva, sista jag hade kvar att göra.
Så nu har man aldrig någon mer gympa, matte, svenska eller engelska.
Hur göttigt låter inte det gott folk? Klingar förjävla bra i mina öron.
Och inte hade jag lagt massa massa på hög att göra som jag gjort dom andra åren,
behövdes inte en enda sitta-uppe-till-tre-med-kaffe-och-plugga-in-i-det-sista-kväll. SKÖNT!

Vad som hänt nu då på sistone? Förutom lite plugg så har det blivit en jäkla massa
solandes och badandes i pool. Det har verkligen varit efterlängtat. Även en heeel
del mysandes med pojkvän såklart. Sen får vi ju inte glömma att Moa kom hem från Malta också.
Så det blev en helkväll på Ågatan med cider och bärs i torsdags, dögött!
Och på onsdag drar jag med mej Moa på circus, och Emilia också såklart.
Så ni vet det, så håll utkik alla som ska på circus på onsdagkväll ;)

Nu ni ska jag bädda ner mej i sängen och kolla på pokemon, besatt!
Man får va lite fjantig ibland hörrni.

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0