Tisdag 22 juni

HejHejHemsktMycketHej!

Jobbjobbjobb, mycket mer än så hinns faktiskt inte med. Lite tråkigt faktiskt, men är inne på sista veckan nu innan mitt riktiga lov börjar. Sen börjar jag ju igen efter ett par veckor. Och veckorna fram tills dess ska det hinnas med mycket ska ni veta! Ett par svängar till götet & stockholm, och såklart PL.

Börjar längta riktigt mycket till Borlänge nu, har nu ikväll skrivit ut spelschemat och ringat in det viktigaste och sen de näst viktigaste banden. Kan ju säga direkt att det här året är inget jämfört med förra, siind!
Men jag deppar inte i onödan hörrni! Och gud vad jag saknar Jennie & Belinda, men på söndag då ses vi :D
Mhmm, kommer njuta så jäkla mycket av att komma bort och bara koppla av!

Men än är vi inte där, några fjuttiga dagar kvar...
Så har planerat upp dom lite lätt, imorn blir det först jobb och sen shopping inne på Vilas rea, hittade riktigt fina grejer där när jag & moa va inne där idag, blir även en parfym också från YR.
Sen är det ju bara torsdag kvar att jobba och då blir det hem till mamma och på fredag är det midsommar.
Blir en lugn fedag, tänker spara mina krafter till veckan som kommer.
Lördag blir det storpackning, allt ska vara packat & klart innan jag gåtr och lägger mej!
Sounds good huuh!?

P U S S


HoolyHoes anländer redan på söndageftermiddag ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va jag saknar dig med, jävlar vilka fyllor det ska bli :D

2010-06-23 @ 00:54:15
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0