Torsdag 17 juni

Goddag mina kära vänner!
Blir lite dåligt update när man jobbar så hårt som jag gör (äntligen något jag kan skylla på!)
men det får ni ta. Fast så jävla hårt äre egentligen inte, bara jävligt seeegt.
Sitta o glo på beachvolley o en dator hela dagarna är inte det roligaste.
Men har ni tid över så slå gärna en pling och kom ner till stan och hälsa,
ni lär inte missa mej då jag är klädd i neongrön tröja som bär texten Ung Ledare.
Visst, ska väl egentligen inte klaga men det blir inte mycket bättre när man får skit hela tiden.
Vad sägs om att få skit för att man går och köper vatten innan jobbet börjat?
Eller för att man inte har tid att dra iväg och käka? Hellustigt.

Menmen, sånt är livet. Tur att man har betalt iallafall ;)
Nu ska jag slänga mej i sängen med min miniturk och glo little britain!
Förresten, snart drar jag iväg på Peace med mina underbara vänninor.
Längtar lite lätt sönder just nu, gaaah <3

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0