FukkingFredag!

Godmorgon godmorgon allesammans.
Sitter här med favvokoppen och dricker kaffe och slöar lite. Jag & Moa ska till våran praktik och få våra papper påskrivna, blir det ett kärt återseende eller blir vi helt enkelt dödade? Jag tippar på det sistnämnda med tanke på allt som hänt, gaars. Men sen blir det iallafall skolan, projekt. Rätt soft för jag har typ inget o göra. Eller egentligen har jag massor men eftersom jag inte har bakat nått är det lite svårt tycker jag. MEN ikväll ska jag baka, för det blir ingen utgång tonight.

Om ni nu undra vad jag gjorde på min studiedag så var jag hemma hos Anton och var barnvakt. Det gick riiiiktigt bra faktiskt. Alla barn älskar mej, nej men hon är ju världens lugnaste så det var jäkligt chillidill. Kollade på Piff & Puff och Grodan Boll, myste lite, spela PinGu Bingo och lite annat skoj. VI fick ju 300 spänn (; Så på lördag ska vi se Remember Me, hoppas den är brao jao.

Nu ska jag börja gör iordning mej lite så jag hinner med lite frukost, och så jag hinner sätta i mej hårförlängning. Det tar verkligen tid numera att sätta i den, hela 24 clips. Puh. Men vill man vara fin får man lida pin som alla säger och nej det är inte alls uttjatat det är bara så det är...

P U S S


Agnes (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0