I know I know

Sitter här och försöker varva ner lite här med en stooor kaffe. Skolarbetet dödar mej lite smått, faaast egentligen är det inte så mycket. Men blir stressad av minsta lilla. Det som plågar mej allra mest är all engelska som ska göras nästa vecka. Det verkligen plåååågar mej, bokstavligen. Det där jävla provet om romantiken & upplysningen, klarar det inte. Failat en gång innan ju. Det är så satans mycket som händer, och vi ska fasen kunna allt! Och det värsta är att jag verkligen inte fattar nått, inte för att det är engelska men alltså i helheten. Förstår verkligen inte vad det är, måste vara totalt tappad. Och sen det här jävla seminariet om Sleepy Hollow, skjut mej eller nått. Rackarns svår text och typ inget som händer. Vad är detta? Jävlar, nu slog det mej att jag även har svenskagrejer tills imorn. Skriva ett tal och låtsas att man är nån från ex. en serie. Huh? Jag fattar inte här heller. Ibland är det banne mej inte lätt att vara just jag.

Nog om skolfan. Nu ikväll blir det att baka för fulla muggar till projektet, ska strax åka in och träffa Anton och sen handla en massa på hemköp. Det som ska bakas ikväll är nog Cheesecake brownies. Hatar cheesecake men aaa, det lät lite annorlunda. Kände att jag inte bara kan baka vanliga grejer. Så drog till med den där. Så bakning kommer stå på mitt schema ett par dagar framöver. Japp, men vi hörs!

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0