måndag 15 mars

Tänkte slänge in ett inlägg innan jag sussar sött.
Annars blir alla så sura och börja tjata på en (;
Nej men egentligen har jag inget nytt att berätta för tillfället. Eller jo, vi har ju studiedag i övermorgon så imorn far jag hem till älsklingen och sover där. Mysipysi hoppas jag.

Jag bara måste berätta om min otroligt klumpiga lilla pojkvän som låser in sina nycklar i skåpet. Vi trodde att jag hade extranyckeln i min nyckelknippa men det var helt fel visade det sej när vi stog där framför skåpet och försökte få in nyckeln i det envisa låset. Så ut i kylan, utan jacka och med datorn i en plastpåse. Hem till mej och leta nyckel, men vi hitta den snabbt. Dock försent att åka tillbax till skolan och hämta grejerna. Så klumpot har fått gå utan jacka dan lång. Inte smart :D

Måste även berätta om skorna jag hittat som jag ska köpa,  erkänner att jag härmar Jennie lite men dom är inte jättelikadana. Dom "riktiga" är slutsålda överallt, vilket dom här säkert kommer bli då Paow har länkat underbaringarna. Bara hoppas att min stora storlek finns kvar ;) Så snälla pappa firra pengarna till mitt konto genaaast! Ao, nu tror jag bestämt att det är dags för sängen. Natti!

P U S S


Om inte annat så kan dom få stå på min specialskohylla där jag kan se dom varje dag :D
Dessa kommer från have2have och kostar 600 spännisch


Kommentarer
Postat av: Jennie

Såna går ju inte att motstå :D

2010-03-16 @ 13:04:43
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0