Måndag 29 mars

Idag har faktiskt varit en bra dag, dock vet jag itne varför. Kan ha vart så att Moa och jag råkade strunta i Svenskan på morgonen som vi egentligen inte har utan som är för dom som ligger efter och för dom som hade nån rest på senaste provet. Vi skulle gjort en liten liten uppgift om minoritetsspråk som skulle ta 5 min. Så vi sov vidare och började 12 som dom andra (:

Haha, och idag har jag varit grymt snäll. Kanske ska börja om med hela mitt liv och bli snäll? Nej men jag hjälpte en tant med nya resekortet plus att jag haffade henne när hon höll på att ramla. Jag blev överraskad över mej själv, attans vad snäll jag är.

En tanke som slagit mej idag flera gånger är att börja om på nytt, verkligen med allt. Åt helvete med personer som inte behövs och annat onödigt. Typ börja träna. Jaa, jag tar i! Bara börja leva helt enkelt, på riktigt. Sluta mesa o bråka. Fast vadå bråka, det gör väl inte jag? ;o Jaja, bort med allt dåliga i mitt liv. Bli positiv. Men för att detta ska funka så måste sommaren komma på 10 sekunder. Det enda kriteriet i stort sett.

Och jag ska fanimej klara engelskan nu på torsdag med sån jävla stil att krille blir chockad och hamnar i koma. O såklart bli klar med projektet i tid. Sen blir det Sälen och bara glida bland alla boys på afterskin :D Mjaaaou!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0