Måndag 8 mars

Hallå i stugfan!

Härlig skön måndag idag, gud vad underbart. Nae. Men vädret är ju klockrent iallafall, bara att snön ska torka upp helt o hållet och att blåsten blir en aning varmare. Lite för frisk för min del (; Och all denna is på backen, höll på att fan dra i backen när vi stack till bussen förut. För mej är att ramla en stor grej, smärtan. Gruset som river en på en händerna och förstör, vidrigt. Jo men jag klarade mej som sagt undan den vurpan.

Japp, dagen till ära började vi 12. Vilket vi kommer göra en period framöver, riktigt najs! Och vad har vi kommit fram till idag då? Hmm. Att Moa är ett mattesnille? Det var nog det enda vi kom fram till idag. Om man nu bortser från att jag klarade svenskaprovet & författaranlysen. Riktigt jäkla bäst ibland. Annars nu på eftermiddagen hade jag&Moa möte med ett par lärare ang. det som hände på våran praktik. Vart väl inte helt nöjd med "resultatet". Plus att jag fick skynda som fan för att hämta Emilia. Men den här kärringen har krut i benen, höhö...

Med detta så säger jag hejdå bloggen och hejhej plugg. Ska sätta mej nu i lugn och ro och skriva klart källkritikuppgiften som ska va klart idag. Och så hade jag ju den där extrauppgiften också...

P U S S




GNÄGG GNÄGG GNÄGGELIGÄGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0