Onsdag 3 mars

Kör ett sent inlägg om dagen, aa onsdagen alltså!
Hade nästan ingen matte idag, eller inte jag & Pelle. Vi satt och fixade med hennes dator då hon fått virus, HAHA.
Nej, inte alls kul men iallafall. Satt och förde över tusentals bilder till en hårddisk vilket tog ett bra tag.
Så Pelle & jag fick samsas om min dator på svenskan, vilket gick bra såklart.

Efter skole åkte jag & Pelle hem till nya lägenheten, den va finis med balkong o grejer. Liiite avis va.
Fikade kaffe & knäcke och snackade lite skit. Det var mys tycker jag. Sen så chillade vi järnet med musik.
Hann även med att sola lite i dom exklusiva solstolarna som fanns på ballen, I like :D

Nu ikväll har jag varit på MusikCafe' som det så fint hette. Var faktiskt tvingad att gå av pappa, syrrans jävla barnkör som uppträdde o grejer. Tänkte att det var chill med fika och så till, MEN! Det hela börjar, men var är kaffet? Jo det visar sej att dom kör 10 uppträdanden och sen tar en paus och DÅ får man fika. Dom ljög helt enkelt, man skulle ju få fika under hela "konserten"? Jaja, besviken blev jag, det måste jag erkänna.

Men nu gott folk ska jag sova, och jag börjar inte förrn 12.00 imorn. Chill va!?

P U S S


Hej Hej Ge Mej Sommar & Sol.


Kommentarer
Postat av: Jennie

åhåå jag ser jennie i headern :D

2010-03-04 @ 01:10:43
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0