Söndag 14 mars

Godmorgon Mongos!

Tidig uppgång idag, desto senare i säng innan. Nae men frukost halv nio är fan inte min grej, går ju förfasen inte att äta då ju. Men är man tvungen så är man, och inte kan jag somna om nu heller. Suck.

I fredags var vi ju och firade Mirre, förferre hemma hos henne sen krogen. Jag och Moa satt ihop hela kvällen och dom andra har jag ingen aning om vart dom tog vägen inne i stan. Men kul hade vi, förutom att jag ballade ur lite mot slutet och var tvungen och gå tidigare mot bussen så det inte skulle hända en olycka inne på Pitch. Haha.
Åkte hem till babu och sov sen!

Lördagen... eh aaa. Var jag ett bakisvrak, grät efter kebab. MEN, jag hade tappat min sista hunka på krogen och pizzagubbfan tog inte kort och jag hade bara 90 spänn på kortet. Men vi firrade det tillslutt, men pizzagubben tog betalt efter att vi ätit och då inser vi att det fattas 25 spänn.... Pinsamt. Men vi betalade med allt vi hade o sen gick. På kvällen kollade vi på melodifestivalen och drack en del mängder cola.

Idag, inte ett piss. Ska somna om en stund och sen ska vi åka och käka lunch hos några. Hmm, blir nog att åka hem till mami och lämna glasögonen också. Japp, pusspusss

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0