Söndag 28 mars

Näää, jag är fan sämst på att blogga. Men kan inte skriva så mycket för alla har gått och lagt sej så dom brukar klaga på mitt pillande på tangentbordet. Så jag drar allt i korthet, i fredags blev det krogen. Så jävla bäst förfest, som jag och Moa hade. Blev en del breakdance, dock glömde vi filma /: Sen sög resten av kvällen, tack Anton!

I lördags så firade vi Soffe, blev en del dricka igen. Jag var så jävla bakis på morgonen och hade noll lust att dricka igen. Men det gick bra iallafall. Drog hem tidigt, kände att jag verkligen inte pallade vänta till sista bussen. Men tror nog att du hade kul iaf, grattis igen Soffe :D

Idag däremot har det inte hänt mycket, spöat veronica och anton i Monopol. Jävlar vad stryk dom fick, monopol är verkligen min grej, alltid varit! Mycket mer än så skriver jag inte, iallfall inte här. Så vi säger natti och hörs imorn.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0