Sweet dreams

Just nu är jag så himla cool för jag ska se Jay-Z i sommar, det är fan stort!

Blev en rejäl stund på stan efter skolan,
först med Moa och då blev det lite kikande och käkande.
Sen mötte jag upp mami och Anton och vi gick till optikern för att låna hem lite brillz. För mej blev det ett par Dolce and Gabbana & DKNY. Nästan 100% säker att det blir DG,
och så får mami köra på DKNY.Trodde faktiskt att bågarna skulle va dyrare än va dom var
just för att det var lite kändare märken, men ikke.
Lite till shopping blev det allt, köpte ett knallblått nagellack och en velourdress
i babyblått. Hur töntigt som helst men vafan ;)
Mycket blått blev iallafall det. Och nej, jag kommer absolut inte använda
den nyinköpta dressen utanför dörren, ni kan va lugna!

Så äre och här ligger jag nu ute på landet nergosad i min osköna säng.
Men däremot så har jag världens skönaste täcke, det ni!
Mycket mer än såhär har jag väl inte att säga, eller jo,
jag har ju börjat med Happy Aquarium på facebook igen.
Rensade nog bort ca 100 fiskar. Fan, inte det minsta intressant och
ingen som bryr sej, allra minst Moajävel :D

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0