Tisdag 2 mars

Tänkte slänga in ett inlägg då jag inte har ett piss att göra, ännu en kväll ensam i lägenheten. Pappa bad mej också att stanna längre eftersom jag inte har vart hos dom på hela "pappaveckan", ( haha, låter som att jag är ett dagisbarn eller nått ). Dom ville att jag skulle stanna till fredag? Sa emot direkt men det gör mej så ledsen att han inte lyssnar på det och accepterar, blir jämt; mhmm men vi pratar om det här sen. Och så drog han den vanliga jävla fan: Men för Veronicas skull? Hur jävla mycket umgås jag med henne därute? Absolut INGET. Och på helgerna är hon ju inte ens hemma och varenda kväll så har hon ju nån jävla träning. Ska jag behöva straffas för det eller? Helt jävla sanslöst, hur svårt är det att acceptera det jag säger?
J-A-G-V-I-L-L-I-N-T-E! Dom borde ha speciellt förstående just nu med tanke på vädret och hur känslig jag är mot den här jävla kylan. Sitter och fryser häcken av mej därute på mitt egna rum där jag inte får ha hur varmt jag vill.

Just den här delen i mitt liv är nog den känsligaste, ingen kan nånsin förstå vad jag har gått och går igenom pga allt det här. Och det värsta är att finns alltför många nackdelar vad som än händer.

Ae, ett till sånt här BUHUUU GUD VAD SYND OM MEJ inlägg. Men jag kompenserar upp det med några roliga klipp från youtube, som jag hoppas att jag inte lagt upp tidigare.
Btw, sitter och tröstäter lite Ballerina Kladdkaka.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, första tuggan var äcklig och sen om man luktar på kakan.....
Gör det och ni förstår:D

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0