Tisdag 23 mars

Måste bara börja med att jag har beställt skooorna och att imorn slutar jag elva o jag kanske får både brillorna och skorna :D Snälla gud, jag ber dej! Kan ju även hoppas att piercingen trillar in i brevlådan också. Dock är chansen väldigt liten. Men man kan ju alltid hoppas och då blir jag himlans mycket glad!

Just nu ligger vi här i sängen med varsin dator i knät, jag pluggar och Anton kör lite exi. Skrivit klart mitt tal har jag hunnit med hitills och nu ska jag börja med Jonathan Swiftupggifterna som är hur gamla som helst haha. Juste, jag lyckades faktiskt med bakningen idag. Det blev kärleksmums och gårdagens fail (igen) ordnade upp sej också. Så tar med mej all skit och lägger i våra skåp imorn så jag har allt i skolan. Men nu ska jag fortsätta plugga, duktig som jag är. Ska även försöka peppa upp Moa också.

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0