Härliga väder

Innan jag går och lägger mej nu så vill jag börja med att gratta äldsta syster på namnsdagen, min mobil har hängt sönder idag så har knappt fått iväg ett enda sms. Vill absolut inte göra mej av med min älskade mobil.
Skulle aldrig någonsin vilja byta bort den mot någon annan i hela vida världen!

Är annars precis hemkomemn från en kväll på stan, mat på Sangria och sen glass på Bosses. Det enda som förstörde var tråkigt sällskap & migrän. Och maten, jag vet jag vet jag är petig när det gäller mat. Men nae det var faktiskt inte jättegott, ganska torrt blev det med rostad potatis & kyckling och guacamole & chilisalsa. Ingen jättehit men jag åt och var glad jag.

Nu ska jag sluta mina grönblå och sova som fasen. Goodnight!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0