Jättetråkig lista som ingen kommer läsa så varför ens göra den -.- suck

Har du:
Någon som förstår dig? - jovars
Någon som du saknar? -  jaharrå
Någon som du hatar? - någon? finns väl ett par
Vem kramade dig senast? - anton
Vem pussade dig senast? - anton
Vem ringde dig senast? - anton
Vem ringde du senast? - pappa
Vem var hemma hos dig senast? - anton
Vem var du hemma hos senast?  -  anton
Har du några kärleksproblem? - haha naerå
Har du pratat med någon idag? - ehh aaa
Har du gråtit idag? - nää
Har du skrattat idag? - aaa säkert

Jag:
Är singel? - nae
Svär ofta? - gör jag fan inte
Sjunger i dushen? - händer och fötter
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - skulle va chill men nae, då skulle sara skämmas ihjäl
Skrattar åt dina egna skämt? - vem gör inte det?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ujuj, lätt

Har du:
Piercingar? - japp
Syskon? - japp
Jobb? - sommarjobb o det räknas
För många vänner? - naerå
Rymt hemifrån?- typ när jag var fem isf
Färgat håret? - yes
Bra självförtroende? - varierar från dag till dag
Sagt "jag älskar dig" till någon? - till mej själv, det räcker!
Varit kär? - nä fy
Dumpat någon? - aaa, dumpa moa en gång :/
Gjort något olagligt? - aldrig
Brutit ett ben? - nejee
Tappat bort mig i min hemstad? - mjo kanske det
Sett en fallande stjärna och önskat? - JA :D och jag vart så glad att jag grät nästan
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - jodå
Smugit ut utan lov? - har väl hänt
En hemlighet som ingen annan vet? - JA, eller ne
Sovit en hel dag? - uhhh ja
Somnat gråtande? - aaa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? -  nä fy, eller hur moa?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? -  kär o kär, jo kanske
Ätit musslor? - ne
Stått på scen? - haha aa
Färgat ditt hår svart? - aaa, största emot

Vad:
Längtar du till mest nu - sommaren och till imorn efter att jag gjort talet
Ska du göra i helgen?- partaja med mina girlies
Gjorde du igår? - va ute i regnet typ hele dan, mös även en del med baby
Ska du göra i sommar? - jobba och en massa grejer
Åt du senast? - grillat
Har du för mobil? - en rosa LG viewty, min andra ögonsten<3
Köpte du senast? - om inte räknar med mat så en tröja till Anton
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - pilla på det

Vem/vilka:
Slog du senast? - vore överraskad om det inte skule varit anton
Fick du sms från senast? - anton
Pratade du med i telefonen senast? - vare inte samma fråga däruppe eller?
Är din bästavän? - Moa såklart! Det vet ju alla
Vem kan du lita på?- en del (;
Vet mest om dig? - Moa & anton

Allmänt:
Har du pussat en groda? - nae
Kan du hjula? - ja föffan
Är du EMO? - JA <3 cut cut cut
Vågar du flyga fallskärm? - kan man flyga fallskärm ;o
Är du hungrig? - inte dirr nej
Är du blyg? -  jo men ibland allt
Din första kärlek?- öh öh öh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0