Onsdag 19 maj

Hej Hej Hej.

Så himla trött på allt just nu, kan bero på att jag hamnat i nån slags sömnsvårighetsfas.
Kan inte sova längre, och det gör mitt liv till ett helvete... för andra också (;
Idag blev det ingen skola pga att jag vaknade upp med en förjävla illa migrän, och den vägra att släppa.
Men kunde jag sova bort den? Åhnej, så bra ska vi inte ha det. Just nu är iallafall huvudet smärtfritt som tur är.

Jag funderar på att dra med mej Anton till Ikano, fast har jag orken till det? Eller ens pengar?
Har faktiskt varit jäkligt effektiv dom senaste dagarna, igår tex så åkte vi in till stan med Emilia och köpte glass, efter det så lekte vi i trädgårdsfäreningen i några timmar. Ungen var skapligt slut när vi kom hem sen. Sen tog jag och Anton en lång kvällspromenix i värmen på det också :)

Sen gjorde jag ju det där satansmatteprovet på morgonen också.
Satt och seriöst skrattade mej igenom provet. G? Inte ens i närheten. Kunde verkligen ingenting.
Förutom en grej som jag kom på nu i efterhand som jag blev lite sur över att jag inte klarade just då.


YeYe, nu ska här fortsättas att spela spel. Old playstation ftw :D
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0