Söndag 23 maj

Idag är jag helt död, verkligen. Efter en go helg med underbart väder så kan man nog inte va annat.
Jag spenderade min helg ute i Grebo med Anton & Co. I fredags så chillade vi med en vinbox ute i värmen hela kvällen, trevligt då va! Hann även med en långpromenad ner till sjön jag & Anton. Och igår så var vi i Åtvid och kollade på när Affe dansade bal, bestämde mej nästan för att inte dansa bal nästa år. Jag är verkligen ingen dansmänniska, och inte Anton heller men däremot så lockar ju en stor fin klänning ganska mycket ;)
Efter det så drog hela stora familjen till Äjka och storhandlade inför kvällens grillning. Vi spelade även brännboll & badminton och hoppade studsmatta så länge det var ljsut ute. Sen bänkade vi oss alla framför tvn och såg The Human Centipede, dock inte småbarnen såklart. Den filmen är så jävla vrickad alltså, hur man ens kan komma på något så sjukt. Filmen i sej är väl egentligen inte mycket att hurra för men nu kan jag säga att jag iallafall ha sett den!

Så dagen idag då? Nae inte mycket gjort, legat här i sängen bra länge nu. Har ingen anledning att gå upp heller, men skulle bra jävla gärna vilja åka in till stan och köpa godis. Jääävligt gärna. Men ikke, orken finns inte.
Och blir inte piggare av att tänka på vad som komma skall nästa vecka.....
Ett tal, seminarie på engelska, en diktanalys & prov på upplysningen i engelska.
För mej just nu är det mycket, är som sagt inne i min tröttfas fortfarande. Suck.

Men något som jag kan glädja mej åt är mina nya skor, köpte upp mina sista pengar i fredags.
Eller, det var inte ens mina egna pengar. Fick pengar av pappa till busskort, men nää dom köpte
jag skor för. Det han inte vet lider han inte av. Så nu har jag lånat Antons kort för tillfället.
Gulligt avrej Anton o hjälpa mej när skobehovet ryter till.

P U S S


Och som alla andra skor så är dom snyggare irl :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0