Söndag 9 maj

Sorri Sorri! Har verkligen inte haft tid till att blogga överhuvetaget, varit så mycket grejer i skolan och massa annat strunt. Inte mycket kul som har hänt annars för den delen, om det har hänt nått antar jag att ni sett det på facebook eller nått. Det som komma skall är nationella muntliga i svenskan, suttit med det ett tag nu. Nej, nu ljög jag. Har öppnat upp dokumentet med nästan 1000 ord och fått ont i magen direkt, stängt ner och gått in på facebook istället. Räddaren i nöden oftast. Men jag tycker även bloggen är bra också, dock har det itne alls blivit så mycket skrivande. Bloggandet är helt enkelt påväg utför, för alla tror ja. För att få igång det igen kanske man borde sätta sej och fixa en ny header fast har jag tid till det nu? Ja, fast verkligen nej. Måste plugga in hela jävla talet tills imorn, vill bara lägga mej ner och gråta en liten skvätt. Lite överdrivet, men jag är överdrivet tro också så aaa.

Något som jag annars ser fram emot är partyhelgen som kommer nu, partylistan på spotify är typ klar. Folket är riggat och stället med för den delen. Blir ju självklart pitch, vad trodde ni? Och såklart la scala och shotta!
Nepp, nu måste jag plugga plugga o plugga. Bort med fejjan och spotify!

P U S S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0