Tisdag 25 maj

Heeej kanoners dag!

Håller på och städar för fullt så blir en kortis.
Idag: Skola = min allra sista svenskalektion nånsin, gjorde mitt tal = skönt.
Åkte sen in till stan och mamma bjussa på grejer, skor & jacka.
Fick även vittna ett snatter i och polisen kom. Snatta på Deichmann? Cepee -.-

Vet inte om jag orkar dra den långa versionen men vi kom fram till att
Converse med tunn sula INTE görs i större än 40 och att dom är mini i sina storlekar.
MEN att jag lyckades få tag på ett par som var specialbeställda typ.
Jag blev glad, fast jag ville ha dom i skinn. Men men, får leva med att dom är i tyg.

Och imorgon ska jag räkna matte i 3 timmar och efter det sitta själv i en timma för
att vänta på att få göra ett engelskaprov som jag inte alls pluggat till. HejHopps.
Btw, saknar redan Moa. Damn you!

P U S S


aaa fast inte i skinn då va


Kommentarer
Postat av: Moa

Nu är jag ju hemma pluttis!

2010-06-02 @ 10:52:08
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0