Slaktad mediaelev

Så, nu har jag varit duktig och pluggat ett tag. Fast mycket mer kan jag ju inte, får faktiskt lite smått panik. Men nu är det såhär att jag kommer göra mitt bästa och räcker inte det så kan Karin kyssa mitt arsle.
Som Peze egentligen sa förut, den där skiten kan inte sänka en i ämnet så inget att oroa sej för. Men alla jävla lärare har liksom trissat upp allt, man tror att det är så jävla mycket viktigare än det är. Så himla bra också när lärarna (Karin) hjälper en och så, verkligen tack. Hur mycket hjälp har man fått? Ingenting!

Aja, ska inte hänga upp mej mer på det här men tyvärr så gör jag det ändå. Gah!
Ska strax hoppa in i duschen och fixa mej redo för sängen. Ehehe, somna kommer ju gå bra sen. Eller inte.
Tack Karin, TACK OTREVLIGA JÄVLA FAN KÄRRING. Och det här utbrottet är inte enbart för att hon är lärare.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0