good good morning

Yes, jag har glömt bort bloggen... med flit faktiskt.
Har haft en del annat att göra vettni.
Nu är det iallafall lov och det känns super najs, firade in ledigheten med bio & krogen i fredags.
En mycket lyckad kväll måste jag säga, första gången med Johan på krogen också.
Dessutom första gången man kom in på Platens, najs place faktiskt.
Så där blev man kvar hela kvällen & natten, ovanligt måste jag säga.
Annars brukar man alltid dra en stund på La scala men inte då.
Så nae, höll mej ifrån mej shots och sånt med tanke på vad som hände sist.
För mej bestod kvällen av bärs, cider & vin. Funkade det med men visserligen hade
man ju inte det där asflummet med sej som sprit fixar till en. Eller vad jag nu menar,
blev en väldigt konstig mening.

Och om ni nu undrar varför jag är vaken såhär tidigt för så kan jag berätta att jag gick
upp 06.10 idag och käka frulle med Anton, nu är han påväg till halkbanan.
Japp, han ska köra halkan idag och jag är lika nervo som när Moa skulle göra den.
Men varför? Ae jag vet inte, kanske för att man är en tönt?

Men käften, nu ska jag sova vidare. Ska upp snart igen,
Anton tvingade mej att vara klar klockan 12.
Han ville inte berätta varför men något skulle vi göra, hatar hemligheter -.-
Så hejhopp och ha ett bra lov allihopa! Nejmen vafan, måste ju även berätta här för
den som missat att jag gått och blivit med kamera, en Canon Powershot sx210 is.
En riktig liten fining, rosa och allt. Kanske ska början använda gamla mobilen
bara för matchningens skull ;)

P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0