Lörrdah

Hej mina små clementiner.

Idag har det varit lördag hela långa dagen.
Den har spenderats i sängen tillsammans med finaste,
tyckte jag var helskönt och lite småmysigt.
Fick ju passa på att mysa lite extra eftersom att jag skulle
hem till pappa lite senare, där jag sitter nu.
Riktigt kyligt och skönt härute, najsbajs.

Braaains på facebook, julmust & clementiner.
Fin kväll det, har även hunnit med att spela några
fjantiga fashionspel på spela.se.
Till exempel detta spel Fashion Designer
det är faktiskt ett jäkligt svårt spel för man måste
verkligen få till allt rätt. Inte ha för mörk make för
den stilen osv. Kul om man inte har något att göra iallafall.
Precis som jag (:

Ni får ha en fortsatt bra helg typ så hörs vi någon
gång i framtiden, take care clementines!

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0