Måndag 29 november

Lovade mina classmates ett litet inlägg så får väl hålla det.
Just nu är det skolan som gäller, projekt projekt projekt.
Väntar på fotolärarn som tydligen är på Öland(!?) och är fast
där, men hon skulle komma innan tre så vi får väl se hur det blir
med det. Om det är en ren lögn så är den kass iallafall, haha.

Kör repeat här på MJ's nya låt med Akon, Hold my hand.
Tycker den är lite soft, här har ni den iallafall. 
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon

Nu ska jag fortsätta mitt bloggläsande i ett par timmar till,
försöker att hitta nya och roliga men inte det lättaste.
Eller så ska jag göra en liten önskelista, ja det fåre bli!
Så ni vet vad ni ska köpa till mej.
Fast o andra sidan så kom lärarn nu, får se hur
det blir med den där listan. Hon ser väldigt schleten ut...

P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0