Söndag 21 November

Här har ni för tillfället en mycket glad tjejja.
Mamma ringde nyss och frågade om jag & Anton ville
följa med till Göteborg och gå på julmarknaden på Liseberg
om två-tre veckor och bo på Gothia towers.
Är det något jag alltid velat göra så är det att gå på den där
julmarknaden, ser så himla mysigt ut på bilder och annat.
Så det ska bli jävligt kul faktiskt :D

Sen nu när jag kollade på tvn så började en Scooby doo film
på Cartoon Network, fan fan va bra. Dock har jag redan sett
den men va gör det, Scooby funkar jämt även om man kollat
på typ allt om finns minst fem gånger.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och äta min pepparkakor
och kolla vidare. Tjing Tjong!

P u s s


Hur  underbart ser det inte ut? Det bästa är att det tydligen
ska komma massa snö tills dess också.


Och hotellfrukost, hell yeah.
Ska bli kul och bo här igen och uppleva gamla minnen :D
Även om det kanske inte finns så mycket att uppleva på ett hotell, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0