sunday bloody sunday

Tjenixen
Vaknade upp för en liten stund sen, har hunnit med att käka frukost
och nu har jag gått och lagt mej igen. Det är ju som sagt söndag.
Då är det okej att ligga och dra i sängen större delen av dagen.
Jag ska faktiskt ta tag i samhällen och skriva det klart.
Och Anton ska plugga stenhårt till teorin imorn.

Annars har det varit en ganska lugn helg, utgång med Moa & Bellis i fredags.
Hamnade på Nationernas och dansade röven av oss. Roligt värre!
Lördagen mådde jag urkasst hela dagen & kvällen.
Men idag är jag helt återställd, skönt det.

Inatt fick jag lite småryck och bestämde mej för att klippa & färga
Antons hår vid sisodär ettsnåret. Blev helt okej (;
Slänger in en bild som jag tog nyss, dock ofixat hår där.
Men det blev väl okej?

P u s s


Haha, snygg bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0