Frozen Breathe

Och där försvann snön, kunde den inte fått va kvar ett litet tag till?
Drog på stort idag då jag slängde på mej stora vinterjackan.
Sprang till och med hem och bytte imorse när jag insåg hur förjävligt kallt det var.
Inatt gjorde jag även en snöängel, video finns på fejjan för den som vill se.

Nu ikväll blev det landet för min del, sviinkallt även härute. Om inte kallare.
Ligger här med tvådubbla klädesplagg plus en tjocktjock filt över mej.
Men hjälper det? Jo men det är klart, lite allt.

Mycket mer än så har jag inte att säga, mår lite halvkass.
Kan nog bero på att jag är så jävla trött & frusen.
Ska nu kolla vidare på idol, heja Jay & Linnea!

P u s s

Jag vill och jag gör det nu, hejdå min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0