here comes the sun nananaa

Fysatan vad mörkt det är på morgonen när man går upp, helt kolsvart.
Då vill man bara gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvidet och sova vidare.
Men idag satte jag mej med Emilia och kikade på barnprogram & drack oboy.
Trevlig start på morgonen, vad jag ska göra mer vet jag inte riktigt.
Mer än att lägga några timmar på att gå igenom bilder från jobbet sen i somras.
Är en hel del så det lär ta ganska mycket tid, men vad gör det?
Kan ju ligga under täcket i värmen och göra det.

Förresten, snart dags att boka utomlandsresa.
Satt och kollade igenom tidningen som kom med corren imorse.
Vad sägs om Madeira? Det såg iallafall fint ut på bilderna, inte så dyrt heller.
Dock ska jag absolut inte ta första bästa, men ge mej förslag och grejer.
Funderar även på Thailand där vi har ett hus som vi får låna och bo i,
men 12 timmars resa dit? Plus att man nästan måste va där två veckor isåfall.
Dock blir det ju lite halvdyrt me allt käk och så skulle skulle jag tro.

Vi får se, får ta tag i det där någon gång. Dock just inte idag.
Nu ska jag plocka iordning lite i rummet, stökigt som vanligt.

P u s s




Kommentarer
Postat av: Moa

Till thailand är det ju bara resan som kostar, mat och allt annat är stört billigt!

2010-10-18 @ 16:07:56
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: sooofy the great

du kan äta jättestor restaurangportion för typ 15-20kr :D inget är dyrt

2010-10-18 @ 18:52:50
URL: http://ssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0