R u b r i k

Tja88a vänner små
Idag har vart en bra dag, om man räknar bort att jag råkade försova mej till
klockan tolv så skolan uteblev eftersom vi gick kortdag idag.
Åkte till Pelle för att hjälpa till med flytten, så vi alla har skurat, packat & burit som bara den.
Nya lägenheten är huuur fin som helst, fastnade direkt för köket och badrummet.
Nytt och fräscht, det vare verkligen inte i gamla lägenheten.
När vi hade städat klart tittade vi oss om och insåg hur förjävla skrutten gamla
lägenheten var, tapeten var sönderriven lite överallt, fläkten i köket paj, alla element oxå trasiga,
garderobsdörr som även den var trasig, lister som flagna och allt möjligt.
Så absolut inget att längta tillbaka till nu. Så grattis Pelle till en toppenlägenhet!

Men ja, trevlig dag idag måste jag säga. Så imorgon är det nya tag.
Tur som man har så går man bara till elva, yeehaaa.
Skolfoto står på schemat, glööööm det va. Här ska inget fotas döh.
Jag sparar mej till studentfotot med bara våran klass, mohaha <3
För jag håller min klass väldigt väldigt kär ska ni veta!

Så äre med det hörrni, nu ska jag kolla klart på Johan Glans och sedan
hoppa ner i sängen med min lilla stjärtapa till sällskap.

P u s s

                                               Pelles fina kattisar och min lilla bästis <3



Kommentarer
Postat av: Pelle

Hihi, Taack ^^

2010-10-13 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0