Unlock some levels

Godmorgon, nää jag gick faktiskt upp tidigt idag och följde med in till stan.
Så jag har kollat på tv nu i ett par timmar, ingen aning om vad jag ska hitta på.
Tänkte dra och käka men har bara en hundring, och om jag ska stanna här i lägenheten
längre än vad pappa & dom är borta så måste jag åka buss och då köpa ett busskort
eftersom Anton snott mitt fritidskort. Fast o andra sidan kostar själva kortet 25 spänn
så där sprack min kväll om att vara kvar här i stan. Fan. Inga 25 spänn & inget kort.

Ännu en död helg alltså, jävla fan. Och inte kunde jag följa med hem te Soffe
på tequila heller med Moa eftersom att pappa inte kunde skjutsa ända in till stan och
att jag var utan busskort. KORV! Eller skägg som alla andra säger.
Så en jävligt bra början på helgen, kanske ska ta den där hundringen och köpa
asgod sallad på ica och sen en rejäl godispåse och en cola.
Den som vill följa med ut till landet ikväll är sååå välkommen, du får även välja film.

P u s s


Jo men tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0