who says

Hej världen.
Nu var lördagen förbi, bästa idag var när mamma ringde och fråga
om jag ville med och äta. Då blev jag mycket glad, sprang nästa hela vägen genom regnet.
Efter att ha suttit hela dagen framför datorn var det skönt att komma ut.
Senare åkte jag hem till Anton och hämtade hem mitt busskort.
Fick låna Ingelas kort så länge, räckte precis ut till Grebo.

Åh, blev så glad när jag stog där på bushållplatsen och väntade på bussen.
Kom ett killgäng som också skulle med bussen, började snacka med mej
och undrade varför jag såg så ledsen ut. Så för att muntra upp mej
så bjöd dom på allsång, då blev jag sketaglad. Sjöng allt från
John Mayer's whos says till Metallica och whiskey in the jar.
Så bussfärden hem blev inte så tokig iallafall som jag först hade väntat mej.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, så vi hörs töntar!
P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0