1 september

Yes, 3e dagen på praktiken är nu avklarad. Och vi alla har svintråkigt.
Sitter där och bara skriver & skriver från 08.15-15.00 var eviga dag.
Fast egentligen sitter vi bara o lirar cs och facebookar.
Jag & Belinda kör mest Happy Aquarium, nördar som vi är.

Och just idag har jag fixat till bloggen en smula, tack vare Jennie!!
Så nu ser den iallafall lite okej ut, gjorde bara några små skjusteringar lite snabbt.
Får väl ta någon längre stund och fixa detaljer och så.

Nu ikväll så har jag lagt in en massa ny musik i min nya mobil.
Även kollat på Revolutionary road och nu kikar jag på Gran Torino.
Men nu blir det alldeles strax sängen, upp tidigt imorn.

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0