All shook up

Hej alla ni som bryr er!
Sitter just nu och dricker hett tropiskt te, vääldans gött måste jag säga.
Kollar även på Rambo 3, innan det blev det Idol & Robert Gustafsson.
Idol va väl inte mycket att heja för, men det var kul att Geir gick vidare iallafall.

Idag annars så har jag varit i skolan, inte mycket gjort där inte.
Glömde blocket hemma med all text i så satt mest och glodde.
Bortsett från när det blev brandövning och man fick gå ut och ställa sej i kylan.
Som tur va slapp vi dra med oss datorerna ut som vi annars brukar få göra.
Förstår inte varför, om det nu skulle brinna utav bara helvete, vem tänker på datorn?
JB i ett nötskal, again.

Gjort klart alla skolarbeten har jag gjort också så tycker att jag förtjänar att va ledig imorn,
lite grejer som ska göras i InDesign bara men det gör jag hemma.
Avslutar morgondagen med krogen @nationernas, blir nog döbra skulle jag tro.
Ska röja järnet med min partner Moa, även sebbe & gurra gurr.
Kan ju inte bli annat än bra så vi säger hej & godnatt.

P u s s

BTW, Jay igår.... HERRE MIN TID.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0