an acoustic melody

Godmorgon kompisarna!
Ligger i min varma goa säng och skulle kunna falla i sömn vilekn sekund som helst.
Här hos pappa blir man ju upptvingad tiditgt som fan vettni.
Så varvar upp med lite acoustic johnossi, fint det.

Igår blev det ju myskväll hos Moa i Vidingsjö, c00lt.
Käkade lite taco med familjen först, sen småglodde vi lite på föräldrafällan.
Juste, vi satt fan och glodde på Doobidoo ett tag också. Vi har åldrats snabbt helt enkelt.
Sen var det dags... VAMPIRES SUCK. Men vad var det egentligen som hände i början?
Jag sitter och asgarvar, gråter & kan knappt andas. Så jävla sjukt stört roligt.
Tänkte att om filmen ska va såhär störd ända till slutet lär jag inte överleva.
Kommer dö av andnöd, på riktigt alltså. Som tur var var det bara dom första 10 minuterna
som var sådär roliga. Resten var väl bra, en helt okej film. Stor plus för början.
Roligaste: kaktusen & barbaradockan.

Något som inte var lika roligt var att Moa satte på Lejonkungen efter.
Hörde mej själv skrika inombords: heelvete, nu blir det pinsamt!
Japp, där sitter man och storbölar igen. Försöker även gömma mej i tröjan.
Men när jag gråter så kommer det verkligen krokodiltårar och så den där
jävla underläppen. Varför åker alltid den ut för? Suck.

Nepp, nu kanske man borde ta och slänga sej i duschen.
Kanske ska på bio idag med pappa, han ville se Komissarie Späck.
Dock verkar den ha slutat gå på bio. Men vi får se vad vi hittar på.

P u s s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0