Black Jesus

Tjabba era landkrabbor!
Inte uppat på grund av tidsbrist helt enkelt, skolan börjar komma igång ordentligt.
Eller nja, vet inte riktigt vad det beror på egentligen. Kanske att jag är trött?
För varje dag nu när jag kommit hem så har jag sovit till fem-sex, ett måste.
Klarar mej inte utan den där powernapen på ett par timmar.
Min hjärna har inte riktigt ställt in sej sen sjukveckorna, dock är jag ju fortfarande inte
helt frisk än. Halsen är fortfarande inte helt okej men ska inte klaga med tanke på hur det varit.
Det går framåt helt enkelt.

Annars då? Jo men det händer väl inte så mycket, eller jag kan ju kolla i min kalender.
Har ju faktiskt gått o blivit med kalender, yes it's my new baby. Nae men det enda
är väl att jag lovat Pelle att hjälpa till med flytten då va om två veckor.
Och annars så borde jag åka hem till pappa, men pallar verkligen inte.
Komma ut till ensamheten, fan va sköjj. Nae tack, håller mej gärna borta så länge som möjligt.

Nu ska det ätas bakad potatis här med röror och grejer, sen vankas det idol med JAY JAY JAY.
Han ska vinna hela skiten tycker jag, eller Alice. Annars fåre va för min del :D


                                                                       Mhmm, yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0