catch me if you can

Blöh, kan inte klockan vara läggdags? Vill ju sova :(
En dag på stan tar hårt på en, åkte in och tog en latte med Moa.
Sen gick vi runt en stund och kikade lite, trävligt tyckte jag.
Efter det blev det att hämta ungen och laga till lite käk.
Idag blev det korv med bröd och potatis,majskolvsbitar & broccoli i ugn.
Liten konstig kombination men det gick ner, eller aaa en majskolvsbit sen var jag mätt.
Hade tillome köpt chorizo för att jag inte gillar vanlig korv, så orkar man bara en tugga.
Lär väl bli utsvulten senare skulle jag tro.

Amen fyfan, måste berätta en grej. Åh, blir så arg när jag tänker på det.
Va inne på Glitter förut och hittade såna där handskar, utan fingrar. O i skinn.
Stog och tvekade som fan, så jag gick därifrån för att tänka.
Bestämde mej sen för att köpa dom. Kommer dit och dom är putsväck.
Går runt och kikar men nae. Frågar hon i kassan och
så säger hon att hon precis sålde sista paret. Fyfan va less jag blev.
Provade dom säkert fem gånger innan jag gick därifrån, va ju så gott som mina redan då ju.
Men imorn ska jag banne mej åka till Ikano, finns dom inte där så gråter jag.

Nu är det dags för teven:
19.00 Vem vet mest
19.30 Halv åtta hos mej, kanonis
20.00 idol

P u s s

Kommentarer
Postat av: moa

kanonis!

2010-09-08 @ 20:53:37
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0