don't call my name

Sådärja, då vare söndag idag igen. Och valsöndag.
Ska åka och rösta senare ikväll jag, Anton får följa med för vill inte gå själv.
Haha, fjanten själv här då men jag måste ha stöd förstår ni... ;)
Måste bara berätta att jag hittade mitt halsband nu imorse med en massa långa kedjor o så,
det låg inklämt mellan madrassen och själva kanten på sängen.
Har kollat på det flera gånger men trott att det varit ett annat fult halsband.
Så förut bestämde jag mej för att försöka få upp det vilket inte var det lättaste.
Men åh så glad jag är nu, hade det max en vecka innan det försvann för ett år sen typ.

Igår blev det mys på stan med Moa, fast fan va döda vi var.
Emellanåt kunde vi sitta och glo rätt ut i luften, i flera minuter.
Skapligt kallt vare också, och spöregn på det. Inte kul.
Så igår när jag kom hem kände jag att snoret började tjockna igen och halsen likaså,
nu ligger man här och är lika dålig som för tre dagar sen.
Och nej, det var ingen som kom hit igår. Än mindre någon som ringde.
Lär få allvarliga problem snart om jag inte får hjälp mot det här nu.
Jag kan ju inte ringa själv heller för man hör inte vad jag säger, allra minst nu.

Nu ska jag försöka dricka upp mitt kaffe & min loka så får ni ha en bra dag allihopa.
Och rösta lugnt vänner små, och inte på SD eller moderaterna (;

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0