I'm waiting for the rainbow

Fortfarande till sängs, hostan tar kol på mej. Är som träning när man hostar.
Det finns alltid någut positivt även ur det sämsta. Höhöhöhö.
Ligger här själv också, Anton är på körskolan. Lär väl dyka upp om nån
timma eller så. Tror jag ska åka in och möta upp honom, gå till apoteket
och köpa lite tablettos så man kan få bli lite bättre nångång.
Har sån ångest över skolan, att man missat 3 hela dagar. Pypan!

Men något som är hur kul som helst är att jag tillslut vann en tävling,
tack supergulliga Anna för det. Så in snabbt som ögat och läs hennes
blogg nu va. www.annawii.devote.se ni får kopiera för mina länkar
blir alldeles kritvita o då syns dom inte /:

Nu ska jag nog duscha en lång väldigt lång stund.
Och ni som läser, ha en bra dag. Bättre än mej (:

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0