sick and tired

Här har ni en skapligt sjuk tjej kan jag lova, mår så jävla piss.
Förkyld så det bara skriker om det, huvudvärk, halsont o skit i bihålorna.
Kan inte ens ha linser på mej, så förkyld är jag.

Det hela blev värre idag efter någon timmes promenad genom grebo.
Börjar ångra mej starkt nu efteråt kan jag säga, fyfan.
Så det enda man kan göra nu är att sluta ögonen och försöka sova.
Tack o hej för mej, får se om vi ses i skole imorn kompisar.

Och om jag inte kan somna så kan ja lova att det blir ett avsnitt
av SCOOBY DOO <3

P u s s


Kan nog vara det bästa som man kan kolla på!
Och ja, det är jag som är "Scooby-Doo-tjejen" ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Sa ju att du skulle bli smittad!

2010-09-05 @ 23:59:00
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0