Sickoooow

Fysatan, det var inte länge man fick vara frisk.
Började med att jag gick och la mej vi halv tio för att jag frös som satan,
inget hjälpte men tillslut så somnade jag. Vaknade mitt i natten sen av hööög feber.
Sprang upp till mamma och yrade högt om att jag höll på att brinna upp
Vilket jag faktiskt höll på att göra :( Tog en massa tabletter som knappt hjälpte.
Så igår och idag har jag varit hemma från skolan, bortsett från den timmen igår
jag var och testade studentmössa med dom andra. Blir kanonfin!

Så ja, här ligger man med feber, igentäppt hals & bihålor (inte kunnat äta sen igår, blä),
snor som sitter som gummi i näsan, grov huvudvärk plus lite skit till.
Fast jag hade lite tur att jag förblev frisk i fredags då vi körde klassfest.
Och det var mycket trevligt må ni tro, gick och funderade igår på varför
jag hade så satans ont i benet. Sen slog det mej att jag & Sara föll lite lätt
i trappen inne på Pitch Black. Tror fan vi rulla en bit, tur att ingen såg.

Nu ska jag ta och sova en stund, får ännu mer ont i huvet av datorn.
Eller ne, tar ett avsnitt Scooby.

P u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0