to let myself go

Åh, äntligen har jag varvat ner litegrann.
Ligger i sängen nyduschad & klar för att sova, eller rättare sagt
klar och redo för några avsnitt av SCOOBY DOO!

Nu ikväll har jag städat rummet, så det är hur fint som helst nu.
Satte även upp mina gamla Monroetavlor, sniggt.
Ska verkligen försöka hålla det rent o snyggt nu ett tag.
Även fast jag gillar att städa och plocka runt härinne stup i kvarten.
För känslan efteråt är så jäkla underbar, man blir så nöjd över allt.
Yepp, så äre med det.

Imorn är det dags för efterlängtad klassfest. Fyhelvete va kul vi ska ha.
Hoppas BragoHasse får tag i dricka åt mej, annars blir ja lite ledsen.
För då blir det öl för hela slanten, njee tack va.
Men det tar vi imorn, för nu ska jag sova.

P u s s



Och ja Moa, jag tycker om Miley Cyrus :(
Mobbas inte, för då...


Kommentarer
Postat av: Moa

Du ska få så jävla mycket smäll hos Johan, dethär är inte acceptabelt!

2010-09-10 @ 18:52:13
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: moa

sv: kan du ge dig fan på att det är:D Peace'11 -låten!

2010-09-12 @ 19:26:19
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0