We're speaking different voices

Goodmorning brothers and sisters!
Eller egentligen vaknade jag vid sex imorse, hehehe skönt.
Idag blir det väl samma sak som jag gjort resten av veckan, alltså inte ett skit.
Börjar bli liiiite segt vid det här laget, åh och ikväll är det fredag... partyfredag.
OCH SUPERFREDAG PÅ PB och jag är sjuk och kan inte gå. Jävla helvete.
Huuuur mycket känt folk som helst som ska dit för en gångs skull, fybubblan.
Aja, bara o glömma...%&/&%¤###¤%&/

Jag saknar mina classmates, speciellt Moa :( Mitt lilla jävla punno.
Punno är extra kul att säga när man är täppt i näsan, därför gillar
jag att gå runt och säga det högt här hemma. Tack Mova för ordet!

Aeruh, tack och hej för mej denna gång klagoblogg!

P u s s

Kommentarer
Postat av: Moa

Allt för dig babe (L)

2010-09-17 @ 12:13:48
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0