You can't play on broken strings

TjaBBa!
Fortfarande sjuk här då va, verkar va halsfluss eller nått på g.
Om det nu är så, så kommer jag bli portad från skolan av mina urgulliga klasskamrater.
Men är jag bra imorn så blire skolan (vilket jag hoppas på).

Idag har jag inte gjort mycket, kollat lite Scooby och fixat lite med bloggen.
Headern är väl sådär, ser lite väl för seriös ut på bilden vilket jag absolut inte är.
Men jag har den så länge, tjejjen utan fantasi här (;

Nej ni, nu ska jag ta och sussa lite med pojkvännen.
Juste, hur blire med klassfesten? Dags o börja planera lite om det ska bli nått.
Jag är iallafall på, så räkna med mej klassen!

P u s s


En kär Anton 


Kommentarer
Postat av: Moa

Vi är hos mig på fredag om pärona drar till landet, ska höra med dom idag. Återkommer med yttligare information!



BLI FRISK

2010-09-07 @ 10:46:30
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag anmäler mig till jobbarfesten.



M.v.h Jennie Sortodden

2010-09-07 @ 11:51:25
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0