Hello from Thai

Hej Sverige!

Ligger just nu i min säng och är sjuk, ajjemen,
förmodligen halsfluss. Inte så jättemånga prickar
i halsen än så länge så hoppas det räcker så. Annars lever vi livet här i värmen.
Badar, solar & shoppar. Och super, hade en galen kväll i fredags. Strippstång, behöver
inte säga mer än så tror jag. Tyvärr blev det för många Sex on the beach och dött folk så
vi drog hem tidigt. Skulle gått ut igår med men orken fanns inte riktigt. Så vi åkte
bara in till Chaweng och käkade mat, fortfarande mätt!

Nu ska jag ta min lilla vattenflaska och sussa en timma, ikväll blir det shopping.
Typ marknad inne i stan, iinte helt fel (;

P u s s  saknar er där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

SKA UPPA snart, saknar er <3

2011-04-29 @ 00:39:34
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0