Kärlek

Sitter på sängkanten med en kopp kaffe och förbereder mej för lite samhällsplugg.
Den är lite knepig så lär nog sitta här ett bra tag och fånglo på mitt tomma
worddokument. Försöker gnugga mina geniknölar, men nae.
Får väl fortsätta smsa med mina vänner som skriver att dom kommer att sakna
mej, fint. Jag kommer sakna er också! Jag kommer sakna allt och alla.
Eller inte. Hejdå med er i en månad.

Idag inhandlades det allra sista inför resan, tidigt som fan uppe och in mo stan.
Köpte ett par svinfräna hörlurar, rosa med diamanter på. Hoppas dom är lika bra
som dom är snygga, annars jävlar. Ett linne och massa andra nädvändiga saker
inhandlades också. Så efter att jag skrivit den här jävla uppgiften så ska det rakas
ben, en massa ben. Ska bli så skönt att krypa ner under täcket med lena ben.
Riktigt fin känsla måste jag säga. Tänkte även färga håret, men nae lite onödigt.
Kommer komma hem med grövsta utväxten, dönajs!

Neh, ska inte sitta här och ordbajsa (tackar Elle för ordet) mer.
Så det här blir nog sista inlägget. Ni får ha det så jävla najs,
kamrater, vissa av er kommer jag inte se förränom 1½ månad.
Ta hand om er och kom ihåg att knark är bajs!

Ni får gärna skriva på min logg på fejjan hur mycket ni saknar mej,
gärna flera gånger om dagen. Uppskattas mycket (;


Jag som gungar på Koh Samuii!




Humor kallas det!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahah det där var fan roligt! :D

2011-04-10 @ 21:04:59
URL: http://ssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0