27 februari

Tja ciabatta!

Söndag och imorgon är det härlig måndag och två veckors praktik. Bye bye ledig tisdag.
Bye bye jobb med superviktigt projekt. Bye bye sluta klockan elva. Bye bye
Ebba & Rickard såg jag nu. Fan :( Lär dom kanske ta in alla från Glashuset.
Men fan va intressant då, förlåt.

Sitter i soffan och väntar på Bingolotto, precis som alla andra söndagar.
Och idag ska jag fan sopa banan med alla. Faaast inte, lotterna kommer ju
från gubben nere på Ica. INGEN VINST. Även fast han säger det varenda jäkla gång.
Idag då? Joo idag skulle gubben lura på mej dubbellott också, snällt men bestämt sa jag
nae du lilla gubben, inte idag.. inte idag. Tog mina bingolotter och smög iväg.
Till bingot kör vi vanlijglass och hallon. Vad kommer efter Bingolotto?
Big Brother sååååklart. Men hur gör dom nu :S Rickard har ju lämnat, då lär fan Katerina
få stanna. Fan ville ju ha kvar Rickard :( Förlåt igen. Får starta en nördblogg som enbart
innehåller nördsnack om BB.

Strax börjare, hejdå mina små grisar
P u s s

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha rickard vart ju fan sinnesförvirrad i slutet :D

2011-02-27 @ 23:01:21
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0