born this way

Och där gick den lediga tisdagen, lovely day.
Blev en dag på stan med Anton, köpte ännu ett par skor...
Tänker INTE visa dom för mamma för hon kommer seriöst döda mej.

Igår var det Alla hjärtans dag, och jag blir så trött på en sak.
På hur alla ska klaga på denna dag, hur jäkla fjantig & onödig den är.
Varför irritera sej så mycket över en extra mysig dag, vemfan klagar på fars eller mors dag?
Ja, det är en helt vanlig dag då man kan va lite extra gullig och kanske ge nån choklad eller så.
vad är det hemska i det? Man är inte tvingad att bry sej.
Så, nu fick jag klaga lite jag med ;)

Vad gjorde jag då på denna alla hjärtansdag?
Jo jag fick en massa saker, en chokladask, två rosor, en ros i kruka & en ask gelehjärtan.
Och pengar! Utöver det fick jag massa massage med olja & grejer, & ett mysigt bad.
Blev en väldigt fin dag tycker jag.

Nu ska jag lägga mej till rätta i sängen och sova, imorn är inte skola prio ett.
Utan jag ska åka till Grebo och mysa med min lilla sjuka Agnes. Barnvakt!
Tog med mej mitt nya fina nagellack hemifrån mamma så imorn ska det målas.
Senare på kvällen åker jag hem till mami, bye bye landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0